• Bài báo tạp chí
  • Nhan đề: The Effect of Product Type on Consumer Preferences for Website Content Elements: An Empirical Study /Tibert Verhagen

Nhan đề The Effect of Product Type on Consumer Preferences for Website Content Elements: An Empirical Study /Tibert Verhagen
Mô tả vật lý From.157-170
Tác giả(bs) CN Verhagen, Tibert
Tác giả(bs) CN Adelaar, Thomas
Tác giả(bs) CN Boter, Jaap
Nguồn trích Journal of Computer-Mediated Communication- Số: 1 Tập: 16 Năm: 2010
000 00000nab#a2200000ui#4500
001228088
00221
004F0EF072A-A948-4216-9524-6A6CF24EED57
005202509221619
008081223s vm| vie
0091 0
039|y20250922161951|zngavt
245 |aThe Effect of Product Type on Consumer Preferences for Website Content Elements: An Empirical Study /|cTibert Verhagen
300 |aFrom.157-170
700 |aVerhagen, Tibert
700 |aAdelaar, Thomas
700 |aBoter, Jaap
773 |tJournal of Computer-Mediated Communication|d2010|v16|i1
890|a0|b0|c1|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào
Nhận xét