STT Nội dung
1
2
Database marketing : analyzing and managing customers / Robert C. Blattberg, Byung-Do Kim, Scott A. Neslin.
New York : Springer, 2008.
xxiv, 871 p. : ill. ; 25 cm.
Blattberg, Robert C.,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing / Simon Kingsnorth
London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page, 2016
III, 324 p. : fig., graf., tab. ; 24 cm.
Kingsnorth, Simon

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:3) Tài liệu số:1

4
Essentials of marketing management / Geoff Lancaster and Lester Massingham.
First published, 2011
551 P.
Lancaster, Geoff

Tài liệu số:1

5
Essentials of marketing research : a hands-on orientation / Naresh K. Malhotra
Boston : Pearson, 2015
468 p.
Malhotra, Naresh K.

Tài liệu số:1