STT Nội dung
1
Consumer behavior, organizational development, and electronic commerce : emerging issues for advancing modern socioeconomies / edited by Mehdi Khosrow-Pour.
Hershey, PA : Information Science Reference, c2009.
xxii, 387 p. : ill. ; 29 cm.

"This book offers readers a one-stop resource for contemporary issues, developments, and influences in e-commerce"--Provided by publisher.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
CRM at the speed of light : social CRM strategies, tools, and techniques for engaging your customers / Paul Greenberg
New York : McGraw-Hill, 2010
685 p.
Greenberg, Paul.

Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:20)

3
E-commerce / Jeffrey F. Rayport, Bernard J. Jaworski.
Boston : McGraw-Hill/Irwin MarketspaceU, c2001.
xxxv, 420 p. : ill. ; 26 cm.
Rayport, Jeffrey F.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:3) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Management information systems : managing information technology in the business enterprise / James A. O'Brien.
Boston : McGraw-Hill/Irwin, c2004
529 tr : minh họa ; 29 cm.
O'Brien, James A.,

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)