STT Nội dung
1
Competitiveness in the tourism sector : a comprehensive approach from economic and management points / Samuelson Wei-Chiang Hong.
New York : Springer, 2008.
104 p.
Hong, Samuelson Wei-Chiang.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)
2
Đánh giá chất lượng hội nghị hội thảo tại khách sạn Bamboo Green Harbourside / Nguyễn Thị Tuyết Anh; Nguyễn Thị Mỹ Hạnh: GVHD
Nha Trang : ĐH Nha Trang, 2011
135 tr : phụ lục ; 27cm
Nguyễn Thị Tuyết Oanh

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:4) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

3
Food tourism around the world : development, management, and markets / edited by C. Michael Hall ... [et al.].
Amsterdam ; Butterworth-Heinemann, 2003.
xvi, 373 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)



4
How to Start a Tour Guiding Business
North Charleston : BookSurge, LLC, March 2006.



Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

5
Restoring tourism destinations in crisis : a strategic marketing approach / David Beirman.
Wallingford, U.K. : CABI Pub., 2003.
xv, 288 p. : ill. ; 21 cm.
Beirman, David.
"David Beirman has created a guide to crisis management for tourism operators and offices. He provides detailed case studies of different types of crises from around the world, with analyses of the strengths and weaknesses of the approach taken by tourism managers." "This is an invaluable reference for tourism managers anywhere in the world, and a useful resource for tourism students."--BOOK JACKET.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)