STT Nội dung
1
Customer care excellence : how to create an effective customer focus / Sarah Cook.
London ; Kogan Page, 2008.
vi, 280 p. : ill. ; 24 cm.
Cook, Sarah,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)



2
Fundamentals of total quality management : process analysis and improvement / Jens J. Dahlgaard, Kai Kristensen, and Gopal K. Kanji.
Cheltenham : Nelson Thornes Ltd, 2002.
1 v.
Dahlgaard, J. J.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

3
Quality : management essentials / David Hoyle.
Burlington, MA : Butterworth-Heinemann, 2007.
ix, 212 p. : ill. ; 24 cm.
Hoyle, David.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)


4
Quality management : theory and application / Peter D. Mauch.
Boca Raton : CRC Press, c2010.
xxii, 149 p. : ill. ; 24 cm.
Mauch, Peter D.,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)