STT Nội dung
1
Aftersales management : creating a successful aftersales strategy to reduce costs, improve customer service and increase sales / David Brock.
London ; Kogan Page, 2009.
vi, 218 p. : ill. ; 24 cm.
Brock, David,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Building routes to customers : proven strategies for profitable growth / Peter Raulerson, Jean-Claude Malraison, Antoine Leboyer.
New York : Springer, c2009.
xx, 196 p. : ill. ; 25 cm.
Raulerson, Peter.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

3
Customer care excellence : how to create an effective customer focus / Sarah Cook.
London ; Kogan Page, 2008.
vi, 280 p. : ill. ; 24 cm.
Cook, Sarah,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)



4
Customer knowledge management : people, processes, and technology / Minwir Al-Shammari.
Hershey, PA : Information Science Reference, c2009.
xxiv, 360 p. : ill. ; 27 cm.
Al-Shammari, Minwir,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

5
Customer relationship management / Kristin Anderson, Carol Kerr.
New York : McGraw-Hill, c2002.
xii, 164 p. : ill. ; 23 cm.
Anderson, Kristin, 1962-

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)