STT Nội dung
1
Reputation management : the key to successful public relations and corporate communication / John Doorley and Helio Fred Garcia ; illustrated by Julie M. Osborn.
London : Routledge, c2007.
xxiv, 432 p. : ill. ; 27 cm.
Doorley, John.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

2
The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly / by David Meerman Scott.
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., c2007.
xx , 275 p. ; 23 cm.
Scott, David Meerman.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

3
The new rules of marketing and PR : how to use social media, blogs, news releases, online video, & viral marketing to reach buyers directly / David Meerman Scott.
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2010.
xxx, 289 p. ; 23 cm.
Scott, David Meerman.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)