STT Nội dung
1
Customer knowledge management : people, processes, and technology / Minwir Al-Shammari.
Hershey, PA : Information Science Reference, c2009.
xxiv, 360 p. : ill. ; 27 cm.
Al-Shammari, Minwir,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

2
Managing customer relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers.
Hoboken, N.J. : Wiley, 2011
xv, 512 p. : ill. ; 26 cm.
Peppers, Don.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

3
Managing customer relationships on the Internet / edited by Angelika Lindstrand, Jan Johanson, Dharma Deo Sharma.
Amsterdam ; Elsevier, 2006.
x, 307 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)