STT Nội dung
1
CRM at the speed of light : social CRM strategies, tools, and techniques for engaging your customers / Paul Greenberg
New York : McGraw-Hill, 2010
685 p.
Greenberg, Paul.

Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:20)

2
Customer relationship management : concepts and tools / Francis Buttle.
Oxford, [England] : Elsevier Butterworth-Heinemann., 2004.
xviii, 359 p. ; 25 cm.
Buttle, Francis.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

3
Managing customer relationships on the Internet / edited by Angelika Lindstrand, Jan Johanson, Dharma Deo Sharma.
Amsterdam ; Elsevier, 2006.
x, 307 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

4
Strategic customer management : strategizing the sales organization / Nigel F. Piercy and Nikala Lane.
New York : Oxford University Press, 2009.
xvi, 321 p. : ill. ; 25 cm.
Piercy, Nigel.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)