STT Nội dung
1
Consumer behavior : an analytical study of the Saudi family's purchase decisions / by Khaled Ibn-Abdulrahman Ibn-Ali Al-Jeraisy ; translated by Dr. Mohamed Atif Mogahed Mohamed.
Riyadh : K. Al-Jeraisy, 2008.
344 p. : col. ill. ; 24 cm.
Jeraisy, Khaled Ibn Abdul Rahman Al.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

2
Consumer behavior and marketing strategy : J. Paul Peter, Jerry C. Olson.
Boston : McGraw-Hill, c2002.
xxvi, 582 p., [24] p. of plates : ill. (some col.) ; 27 cm.
Peter, J. Paul.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

3
Contemporary marketing / Louis E. Boone, David L. Kurtz.
Mason, OH : Thomson South-Western, 2007.
liv; 664 p. : ill. some col
Boone, Louis E.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
Convergence marketing : combining brand and direct for unprecedented profits / Richard G. Rosen, Jane Rosen.
Hoboken, N.J. : Wiley, c2009.
xv, 187 p. : ill. ; 24 cm.
Rosen, Richard G.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Customer relationship management / Kristin Anderson, Carol Kerr.
New York : McGraw-Hill, c2002.
xii, 164 p. : ill. ; 23 cm.
Anderson, Kristin, 1962-

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)