STT Nội dung
1
Emerging markets and the global economy / by Mohamed Arouri, Sabri Boubaker, Duc Khuong Nguyen.
Amsterdam ; : Elsevier : 2014
xlix, 875 p. : ill. ; 25 cm


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:15)

2
Giáo trình Marketing Quốc tế / Trần Minh Đạo, Vũ Trí Dũng (đồng chủ biên), Trương Đình Chiến
Hà Nội : Đại học Kinh tế Quốc dân, 2011, 2012
263 tr. ; 21 cm
Trần Minh Đạo

Đầu mục:15 (Lượt lưu thông:14) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:11)

3
Global business / Mike W. Peng.
Mason, OH : South Western Cengage Learning, c2011.
xx, 636 p. : ill., map ; 29 cm.
Peng, Mike W.,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

4
Global marketing : a decision-oriented approach / by Svend Hollensen.
Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2007.
xxxviii, 714 p. : col. ill., col. maps ; 27 cm.
Hollensen, Svend.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Handbook of research on Asian business / edited by Henry Wai-chung Yeung.
Cheltenham, Glos, UK ; Edward Elgar, c2007.
xvii, 488 p. : ill. ; 25 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)