STT Nội dung
1
Culinary taste : consumer behaviour in the international restaurant sector /edited by Donald Sloan.
Amsterdam ; Elsevier Butterworth Heinemann, 2004.
xvii, 189 p. ; 24 cm.
Sloan, Donald.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

2
Food marketing to children and youth : threat or opportunity? / Committee on Food Marketing and the Diets of Children and Youth, Food and Nutrition Board, Board on Children, Youth, and Families ; J. Michael McGinnis, Jennifer Gootman, Vivica I. Kraak, editors.
Washington, D.C. : National Academies Press, c2006.
xx, 516 p. : ill. ; 24 cm.
Institute of Medicine (U.S.).

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

3
Food oral processing : fundamentals of eating and sensory perception / edited by Jianshe Chen, Lina Engelen.
Chichester, U.K. : Wiley Blackwell, 2012.
xviii, 390 p., [2] p. of plates : ill. (some col.)


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:7)

4
Understanding consumers of food products / edited by Lynn Frewer and Hans van Trijp.
Boca Raton : CRC Press ; 2007.
xxiv, 671 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)