STT Nội dung
1
Aftersales management : creating a successful aftersales strategy to reduce costs, improve customer service and increase sales / David Brock.
London ; Kogan Page, 2009.
vi, 218 p. : ill. ; 24 cm.
Brock, David,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Customer care excellence : how to create an effective customer focus / Sarah Cook.
London ; Kogan Page, 2008.
vi, 280 p. : ill. ; 24 cm.
Cook, Sarah,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)



3
Great customer connections : simple psychological techniques that guarantee exceptional service / Richard S. Gallagher
New York : Amacom, 2006
256 p.
Gallagher, Richard S.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
Strategic customer management : strategizing the sales organization / Nigel F. Piercy and Nikala Lane.
New York : Oxford University Press, 2009.
xvi, 321 p. : ill. ; 25 cm.
Piercy, Nigel.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)