STT Nội dung
1
2
Brand management : research, theory and practice / Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen and Mogens Bjerre.
London ; Routledge, 2009.
xviii, 267 p. : ill. ; 24 cm.
Heding, Tilde.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

3
Brand meaning / Mark Batey
New York : Routledge, c2008
282 p
Batey, Mark

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

4
Building Better Brands : Comprehensive Guide to Brand Strategy and Identity Development / Scott Lerman
Blue Ash, Ohio : HOW Books, an imprint of F+W Media, Inc., [2013]
209 p. ; 24 cm
Lerman, Scott

Đầu mục:1 Tài liệu số:1

5
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team / Alina Wheeler
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, 2018
ix, 339 p. : ill. ; 29 cm.
Wheeler, Alina.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)