Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
TRA CỨU
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tài liệu in
Skip Navigation Links.
Tất cả (22886)
Báo, tạp chí (25)
Đa phương tiện (20)
Sách tiếng Việt (12875)
Sách ngoại văn (1111)
Giáo trình (34)
GT,Bài giảng ĐHNT (38)
Khóa luận (4898)
Luận văn, luận án (3885)
Tài liệu số
Skip Navigation Links.
Tất cả (181843)
Bài báo tạp chí (151773)
Báo, tạp chí (348)
Ảnh (2)
Đa phương tiện (28)
Sách tiếng Việt (8381)
Sách ngoại văn (12419)
Giáo trình (114)
GT,Bài giảng ĐHNT (992)
Khóa luận (3158)
Luận văn, luận án (4436)
Kết quả NCKH (192)
Duyệt theo bộ sưu tập Bài báo tạp chí (Tất cả)
Sắp xếp:
Cập nhật
Nhan đề
Tác giả
Ký hiệu PL/XG
Năm xuất bản và Nhan đề
Năm xuất bản và Tác giả
Tăng dần
Giảm dần
Organic Writing Assessment: Dynamic Criteria Mapping in Action, B. Broad, L. Adler-Kassner, B. Alford, J. Detweiler, H. Estrem, S. Harrington, M. McBride, E. Stalions, S. Wee ...
[10-05-2024]
(1)
Historical view of the influences of measurement and writing theories on the practice of writing assessment in the United States / Nadia Behizadeh, George Engelhard Jr.
[10-05-2024]
(1)
Seeing voices: Assessing writerly stance in the NWP Analytic Writing Continuum / Anne DiPardo, Barbara A.Storms,Makenzie Selland
[10-05-2024]
(1)
The association between SAT prompt characteristics, response features, and essay scores / Jennifer L. Kobrin, Hui Deng, Emily J. Shaw
[10-05-2024]
(1)
Review of: Dictionary Use in Foreign Language Writing Exams: Impact and Implications, M.R. East. (2008). 225 pp., ISBN: 9789027219831
[10-05-2024]
(1)
Academic tutors’ beliefs about and practices of giving feedback on students’ written assignments: A New Zealand case study / Jinrui Li, Roger Barnard
[10-05-2024]
(1)
Assessing the effectiveness of one approach to the teaching of thematic unit construction of literature reviews / John Bitchener, Elizabeth Turner
[10-05-2024]
(1)
Teaching and assessing academic writing via the portfolio: Benefits for learners of English as an additional language / Zina Romova, Martin Andrew
[10-05-2024]
(1)
Investigating writing development in secondary school learners of French / Cathleen Benevento, Neomy Storch
[10-05-2024]
(1)
Rating scales for diagnostic assessment of writing: What should they look like and where should the criteria come from? / Ute Knoch
[10-05-2024]
(1)
1
2
3
4
5
of 15230