STT Nội dung
1
Consumer behaviour in tourism / John Swarbrooke, Susan Horner
USA : Elsevier, 2007
428p. ; 21 cm
Swarbrooke, John

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:5) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)
2
Cross-Culture behaviour in tourism : Concepts and analysis / Yvette Reisinger, Lindsay W. Turner
Oxford : Elsevier;, 2004
334p. ; 24 cm
Reisinger, Yvette

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:1) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Tourism crises : causes, consequences and management / Joan C. Henderson
Amsterdam : Butterworth-Heinemann, 2007
202 p.
Henderson, Joan C.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

4
Tourism impacts, planning and management / Peter Mason
USA : Elsevier, 2006
195 p. : ill., maps ; 21 cm
Mason, Peter

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:6)

5
Tourism management : Analysis, behaviour and strategy / edited by Arch G. Woodside and Drew Martin
Wallingford, UK; Cambridge, MA : CABI Pub., 2008
541 p
Woodside, Arch G

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:8)