STT Nội dung
1
Contemporary corporate strategy : global perspectives / John Saee
London : Routledge, 2012.
xxi, 351 p. : ill. ; 24 cm
Saee, John.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

2
Crafting & implementing strategy : text and readings / Arthur A. Thompson, Jr. & A.J. Strickland III.
Chicago : Irwin, c1995.
xvi, 539 tr. : ảnh màu ; 26 cm.
Thompson, Arthur A.,

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Economics of strategy / David Besanko
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, 2013.
534 p.; 26 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:6)

4
Formulation, implementation, and control of competitive strategy / John A. Pearce II, Richard B. Robinson, Jr.
Burr Ridge, Ill. : Irwin, 1994.
xxiii, 418 tr. : minh họa ; 23 cm.
Pearce, John A.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Good to great : why some companies make the leap--and others don't / Jim Collins
New York, NY : HarperBusiness, 2001
300 p,
Collins, James C.

Tài liệu số:1