STT Nội dung
1
Consumer-led food product development / Hal MacFie
England : Woodhead Publishing Limited, 2007
613 p. : ill ; 25 cm
MacFie, Hal

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

2
3
4
Sensory evaluation of food : principles and practices / Harry T. Lawless, Hildegarde Heymann.
New York : Springer, c2010, 2007, 2008 (sách dịch)
xxiii, 596 p. : ill. 27 cm (sách dịch)
Lawless, Harry T.

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:21) Tài liệu số:3 (Lượt truy cập:40)

5
Statistics for sensory and consumer science / Tormod Næs and Per Brockhoff and Oliver Tomic.
Chichester : Wiley, 2010.
viii, 282 p. : ill. ; 26 cm.
Næs, Tormod.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:6)