STT Nội dung
1
Consumer.ology : the market research myth, the truth about consumers and the psychology of shopping / Philip Graves.
Boston : Nicholas Brealey, 2010.
viii, 216 p. ; 24 cm.
Graves, Philip.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Exploring marketing research / William G. Zikmund, Barry J. Babin.
Mason, OH ; : Thomson/South-Western, c2007.
xxi, 698 p. : chiefly col. ill. ; 29 cm.
Zikmund, William G.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

3
Market research best practice : 30 visions for the future : a compilation of discussion papers, case studies and methodologies from ESOMAR / edited by Peter Mouncey, Frank Wimmer.
Chichester, England ; Wiley, c2007.
xxxv, 678 p. : ill. ; 24 cm.
Mouncey, Peter.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

4
Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance / Paul W. Farris
Upper Saddle River, N.J. : FT Press, c2010.
xv, 414 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

5
Marketing research : a practical approach / Bonita Kolb.
Los Angeles : SAGE, 2008.
xiii, 292 p. ; 24 cm.
Kolb, Bonita M.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)