STT Nội dung
1
Consumer behavior and marketing strategy : J. Paul Peter, Jerry C. Olson.
Boston : McGraw-Hill, c2002.
xxvi, 582 p., [24] p. of plates : ill. (some col.) ; 27 cm.
Peter, J. Paul.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

2
Consumer behavior, organizational development, and electronic commerce : emerging issues for advancing modern socioeconomies / edited by Mehdi Khosrow-Pour.
Hershey, PA : Information Science Reference, c2009.
xxii, 387 p. : ill. ; 29 cm.

"This book offers readers a one-stop resource for contemporary issues, developments, and influences in e-commerce"--Provided by publisher.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

3
Consumer behaviour in tourism / John Swarbrooke, Susan Horner
USA : Elsevier, 2007
428p. ; 21 cm
Swarbrooke, John

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:5) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)
4
Consumer.ology : the market research myth, the truth about consumers and the psychology of shopping / Philip Graves.
Boston : Nicholas Brealey, 2010.
viii, 216 p. ; 24 cm.
Graves, Philip.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Exchange behavior in selling and sales management / Peng Sheng, Aziz Guergachi.
Oxford : Butterworth-Heinemann, 2008.
xviii, 222 p. : ill. ; 23 cm.
Sheng, Peng.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)