STT Nội dung
1
Managing customer relationships on the Internet / edited by Angelika Lindstrand, Jan Johanson, Dharma Deo Sharma.
Amsterdam ; Elsevier, 2006.
x, 307 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Principles of supply chain management / Richard E. Crandall, William R. Crandall, Charlie Chen.
Boca Raton : CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015
704 p.


Tài liệu số:1

3
Quản trị chiêu thị (Quản trị truyền thông tiếp thị) / Hoàng Trọng, Hoàng Thị Phương Thảo
Hà Nội : Thống kê, 2007
608 tr. ; 24 cm
Hoàng Trọng

Đầu mục:10 (Lượt lưu thông:238) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:67)

4
Services marketing : concepts, strategies and cases / K. Douglas Hoffman, John E. G. Bateson.
Australia ; South-Western, 2011.
xv, 461 p. : ill. ; 27 cm.
Hoffman, K. Douglas.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
The financial services marketing handbook : tactics and techniques that produce results / by Evelyn Ehrlich and Duke Fanelli.
Princeton, NJ : Bloomberg Press, 2004.
xii, 262 p. : ill. ; 25 cm.
Ehrlich, Evelyn,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)