STT Nội dung
1
Business research methods / by Donald R. Cooper, Pamela S. Schindler
New York, NY : McGraw-Hill/Irwin, 2014
xxvi, 692 p. : ill. ; 29 cm.
Cooper, Donald R.,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:6)

2
Business research methods / by William G. Zikmund ...[et al.]
Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, 2010.
xxii, 674 p. : ill. ; 29 cm.
Zikmund, William G.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Business research methods : an applied orientation / by S. Sreejesh, Sanjay Mohapatra, M. R. Anusree.
Cham : Springer, [2014].
xxiii, 281 p. : ill, ; 24 cm.
Sreejesh, S.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

4
Giáo trình Phương pháp nghiên cứu khoa học trong kinh doanh / Nguyễn Đình Thọ
Hà Nội : Tài chính, 2014
644 tr. ; 24 cm
Nguyễn Đình Thọ

Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:14) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:8)

5
Marketing research : an applied approach / by Naresh Malhotra, David Birks.
Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2007
XXI, 835 p. : ill., facsims., map, ports. ; 27 cm.
Malhotra, Naresh K.

Tài liệu số:1