STT Nội dung
1
2
Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp.
Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, c2010.
xx, 668 p. : ill. (some col.) ; 29 cm.
Shimp, Terence A.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

3
English for marketing & advertising / Sylee Gore
Oxford ; New York : Oxford University Press, 2007
80 p. ; 26 cm.
Gore, Sylee

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:15)

4
Marketing communications in tourism and hospitality : concepts, strategies and cases / Scott McCabe.
Amsterdam ; Butterworth-Heinemann, 2009.
xx, 300 p. : ill. ; 25 cm.
McCabe, Scott.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)