STT Nội dung
1
Consumer-led food product development / Hal MacFie
England : Woodhead Publishing Limited, 2007
613 p. : ill ; 25 cm
MacFie, Hal

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

2
Food product development based on experience / edited by Catherine Side.
Ames : Iowa State Press, 2002.
xv, 199 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:18)

3
Improving Seafood Products for the Consumer / Edited by Torger Borresen
England; : CRC Press LLC, 2008
612 p.
Borresen, Torger

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

4
New food product development : from concept to marketplace / Gordon W. Fuller.
Boca Raton, FL : CRC Press, 2011
494 p.
Fuller, Gordon W.

Tài liệu số:1

5
Nghiên cứu thị trường : Giải mã nhu cầu khách hàng / Dương Thị Kim Chung, Mai Thị Lan Hương
Tp.HCM : Trẻ, 2006
147 tr ; 24 cm
Dương Thị Kim Chung

Đầu mục:11 (Lượt lưu thông:180) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:53)