STT Nội dung
1
Building an import / export business / Kenneth D. Weiss.
Hoboken, NJ : J. Wiley & Sons, 2008.
xi, 308 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:8)

2
Export-import theory, practices, and procedures / Belay Seyoum.
New York : Routledge, 2009.
xvii, 677 p. : ill. ; 23 cm.
Seyoum, Belay,

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)


3
Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green.
Boston : Pearson, 2013
xxiii, 568 p. : ill., maps ; 28 cm
Keegan, Warren J.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

4
Global marketing : a decision-oriented approach / by Svend Hollensen.
Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2007.
xxxviii, 714 p. : col. ill., col. maps ; 27 cm.
Hollensen, Svend.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Global marketing : foreign entry, local marketing, & global management / Johny K. Johansson.
Boston : McGraw-Hill Irwin, c2009.
xix, 662 p. : ill. ; 29 cm.
Johansson, Johny K.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)