STT Nội dung
1
Brand management : research, theory and practice / Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen and Mogens Bjerre.
London ; Routledge, 2009.
xviii, 267 p. : ill. ; 24 cm.
Heding, Tilde.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:5)

2
Brand meaning / Mark Batey
New York : Routledge, c2008
282 p
Batey, Mark

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:4)

3
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team / Alina Wheeler.
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2009.
ix, 310 p. : ill. (chiefly col.) ; 29 cm.
Wheeler, Alina.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

4
5
Ingredient branding : making the invisible visible / by Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch.
Heildelberg [Germany] ; Springer, c2010.
xx, 393 p. : ill., maps ; 24 cm.
Kotler, Philip

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)