STT Nội dung
1
Key account plans : the practitioners' guide to profitable planning / Lynette Ryals, Malcolm McDonald
Burlington, Mass. : Butterworth-Heinemann, 2008
viii, 396 p. : col. ill. ; 25 cm
Ryals, Lynette.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

2
Marketing due diligence : Reconnecting strategy to share price / Malcolm McDonald, Brian Smith, Keith Ward.
Amsterdam; London : Elsevier/Butterworth - Heinemann, c2006
257 p
McDonald, Malcolm

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Marketing plans for services : a complete guide / Malcolm McDonald, Pennie Frow and Adrian Payne.
Chichester, West Sussex, UK ; John Wiley, 2011.
xv, 495 p. : ill. ; 25 cm.
McDonald, Malcolm.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)