NTU Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
NTU
NTU
  • Giới thiệu
    • Chức năng nhiệm vụ
    • Nhân sự
    • Thời gian làm việc
    • Giới thiệu chung
    • Sơ đồ Thư viện
  • Tra cứu
    • Tìm lướt
    • Tìm Từ khóa
    • Tìm Chuyên gia
    • Tìm Toàn văn
    • Tra cứu liên thư viện
    • Tài Liệu Mới
    • Cơ sở dữ liệu mở
  • Tạp chí
  • Người dùng
    • Hướng dẫn (Video)
    • Hướng dẫn sử dụng
    • Gửi yêu cầu
    • Nội quy - Chính sách
  • Diễn Đàn
  • Gửi yêu cầu
  • DỊCH VỤ THƯ VIỆN
    • Dịch vụ miễn phí
    • Dịch vụ có phí
    Đăng nhập
Journal of Computer-Mediated Communication, Tập 18, Số 1, 2010
Mục lục:
DòngNội dung
1Journal of Computer-Mediated Communication / Maria Bakardjieva
2Communication Processes in Participatory Websites / Joseph B. Walther, Jeong-woo Jang
3The Ironic Effect of Source Identification on the Perceived Credibility of Online Product Reviewers / Lotte M. Willemsen, Peter C. Neijens, Fred Bronner
4That’s Not the Way It Is : How User-Generated Comments on the News Affect Perceived Media Bias / Eun-Ju Lee
5Selecting Online Videos from Graphics, Text, and View Counts : The Moderation of Popularity Bandwagons / W. Wayne Fu
6Rebuilding Trust in Online Shops on Consumer Review Sites: Sellers’ Responses to User-Generated Complaints / Uwe Matzat, Chris Snijders
7Selecting Science Information in Web 2.0: How Source Cues, Message Sidedness, and Need for Cognition Influence Users’ Exposure to Blog Posts / Stephan Winter, Nicole C. Kramer
8Online Reviews, Helpfulness Ratings, and Consumer Attitudes: An Extension of Congruity Theory to Multiple Sources in Web 2.0 / Joseph B. Walther and others
logo NTU
Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Nha Trang
Địa chỉ: Số 2 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Bắc Nha Trang - Khánh Hòa
Email: thuvien@ntu.edu.vn
Điện thoại:
Hôm nay:08 Tháng Mười Một 2025
Người dùng online: 5401
Tháng này :1571126
Tổng lượt truy cập:144609630