NTU Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
NTU
NTU
  • Giới thiệu
    • Chức năng nhiệm vụ
    • Nhân sự
    • Thời gian làm việc
    • Giới thiệu chung
    • Sơ đồ Thư viện
  • Tra cứu
    • Tìm lướt
    • Tìm Từ khóa
    • Tìm Chuyên gia
    • Tìm Toàn văn
    • Tra cứu liên thư viện
    • Tài Liệu Mới
    • Cơ sở dữ liệu mở
  • Tạp chí
  • Người dùng
    • Hướng dẫn (Video)
    • Hướng dẫn sử dụng
    • Gửi yêu cầu
    • Nội quy - Chính sách
  • Diễn Đàn
  • Gửi yêu cầu
  • DỊCH VỤ THƯ VIỆN
    • Dịch vụ miễn phí
    • Dịch vụ có phí
    Đăng nhập
ELT journal, Tập 69, Số 3, 2015
Mục lục:
DòngNội dung
1Affordance, learning opportunities, and the lesson plan pro forma / Jason Anderson
2‘In reality it’s almost impossible’: CLT-oriented curriculum change / Simon Humphries and Anne Burns
3Marriages of convenience? Teachers and coursebooks in the digital age / Christopher Allen
4Data-driven learning: changing the teaching of grammar in EFL classes / Ming Huei Lin and Jia-Ying Lee
5Principles for pragmatics teaching: Apologies in the EFL classroom / Holger Limberg
6‘Thinking together’ and its effect on students’ language performance / Ana Halbach
7The education of language teachers: instruction or conversation? / Mike Chick
8Developments in online language learning / Nicky Hockly
9Tag questions / David Baker
10In defence of teaching and acquiring formulaic sequences / Christian Jones
11Research involving L2 listening instruction and instructors / Joseph Siegel
12Reviews: Different From Oneself and Similar to Others. L2, Imagination and Literature as Intercultural Pedagogic Practices / P. Giorgis
logo NTU
Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Nha Trang
Địa chỉ: Số 2 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Bắc Nha Trang - Khánh Hòa
Email: thuvien@ntu.edu.vn
Điện thoại:
Hôm nay:22 Tháng Chín 2025
Người dùng online: 8148
Tháng này :3599929
Tổng lượt truy cập:135340714