Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
ELT journal, Tập 69, Số 3, 2015
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Affordance, learning opportunities, and the lesson plan pro forma / Jason Anderson
2
‘In reality it’s almost impossible’: CLT-oriented curriculum change / Simon Humphries and Anne Burns
3
Marriages of convenience? Teachers and coursebooks in the digital age / Christopher Allen
4
Data-driven learning: changing the teaching of grammar in EFL classes / Ming Huei Lin and Jia-Ying Lee
5
Principles for pragmatics teaching: Apologies in the EFL classroom / Holger Limberg
6
‘Thinking together’ and its effect on students’ language performance / Ana Halbach
7
The education of language teachers: instruction or conversation? / Mike Chick
8
Developments in online language learning / Nicky Hockly
9
Tag questions / David Baker
10
In defence of teaching and acquiring formulaic sequences / Christian Jones
11
Research involving L2 listening instruction and instructors / Joseph Siegel
12
Reviews: Different From Oneself and Similar to Others. L2, Imagination and Literature as Intercultural Pedagogic Practices / P. Giorgis