Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
ELT journal, Tập 68, Số 1, 2014
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Engaging learners: conversation- or dialogic-driven pedagogy? / Philip Chappell
2
Can a teacher certification scheme change ELT classroom practice? / Tae-hee Choi and Nick Andon
3
Exploring L2 listening instruction: examinations of practice / Joseph Siegel
4
The effect of extensive listening on developing L2 listening fluency: some hard evidence / Anna C-S. Chang and Sonia Millett
5
Chinese ESOL lecturers’ stance on plagiarism: does knowledge matter? / Jun Lei and Guangwei Hu
6
Helping Vietnamese university learners to become more autonomous / Gareth Humphreys and Mark Wyatt
7
‘I don’t ever want to leave this room’: benefits of researching ‘with’ children / Annamaria Pinter and Samaneh Zandian
8
‘Young learners’: clarifying our terms / Gail Ellis
9
Digital technologies in low-resource ELT contexts / Nicky Hockly
10
Review: English Profile Studies 1. Criterial Features in L2 English: Specifying the Reference Levels of the Common European Framework / J. A. Hawkins and L. Filipovic´