NTU Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
NTU
NTU
  • Giới thiệu
    • Chức năng nhiệm vụ
    • Nhân sự
    • Thời gian làm việc
    • Giới thiệu chung
    • Sơ đồ Thư viện
  • Tra cứu
    • Tìm lướt
    • Tìm Từ khóa
    • Tìm Chuyên gia
    • Tìm Toàn văn
    • Tra cứu liên thư viện
    • Tài Liệu Mới
    • Cơ sở dữ liệu mở
  • Tạp chí
  • Người dùng
    • Hướng dẫn (Video)
    • Hướng dẫn sử dụng
    • Gửi yêu cầu
    • Nội quy - Chính sách
  • Diễn Đàn
  • Gửi yêu cầu
  • DỊCH VỤ THƯ VIỆN
    • Dịch vụ miễn phí
    • Dịch vụ có phí
    Đăng nhập
ELT journal, Tập 68, Số 1, 2014
Mục lục:
DòngNội dung
1Engaging learners: conversation- or dialogic-driven pedagogy? / Philip Chappell
2Can a teacher certification scheme change ELT classroom practice? / Tae-hee Choi and Nick Andon
3Exploring L2 listening instruction: examinations of practice / Joseph Siegel
4The effect of extensive listening on developing L2 listening fluency: some hard evidence / Anna C-S. Chang and Sonia Millett
5Chinese ESOL lecturers’ stance on plagiarism: does knowledge matter? / Jun Lei and Guangwei Hu
6Helping Vietnamese university learners to become more autonomous / Gareth Humphreys and Mark Wyatt
7‘I don’t ever want to leave this room’: benefits of researching ‘with’ children / Annamaria Pinter and Samaneh Zandian
8‘Young learners’: clarifying our terms / Gail Ellis
9Digital technologies in low-resource ELT contexts / Nicky Hockly
10Review: English Profile Studies 1. Criterial Features in L2 English: Specifying the Reference Levels of the Common European Framework / J. A. Hawkins and L. Filipovic´
logo NTU
Bản quyền thuộc về Thư viện Trường Đại học Nha Trang
Địa chỉ: Số 2 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Bắc Nha Trang - Khánh Hòa
Email: thuvien@ntu.edu.vn
Điện thoại:
Hôm nay:22 Tháng Chín 2025
Người dùng online: 8268
Tháng này :3600413
Tổng lượt truy cập:135341191