Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Central European Journal of Operations Research, Tập 91, Số 3, 2010
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Ethics of Celebrities and Their Increasing Influence in 21st Century Society / Chong Ju Choi, Ron Berger
2
The Political Dimension: Added Value for Cross-Cultural Analysis. Nozawa and Smits, Two CEOs and Their PublicN Statements / Robert van Es, Thomas Pels
3
The Stockholder – A Lesson for Business Ethics from Bioethics? / John Hardwig
4
Defining Respectful Leadership: What It Is, How It Can Be Measured, and Another Glimpse at What It Is Related to / Niels van Quaquebeke, Tilman Eckloff
5
Growth via Intellectual Property Rights Versus Gendered Inequity in Emerging Economies: An Ethical Dilemma for International Business / Pallab Paul, Kausiki Mukhopadhyay
6
Cultural Competences: An Important Resource in the Industry–NGO Dialog / Maria Joutsenvirta, Liisa Uusitalo
7
Stakeholders’ Perceptions and Future Scenarios to Improve Corporate Social Responsibility in Hong Kong and Mainland China / Joyce Tsoi
8
Ethical Judgments in Business Ethics Research: Definition, and Research Agenda / John R. Sparks, Yue Pan
9
Guanxi Management as Complex Adaptive Systems: a Case Study of Taiwanese ODI in China / Meiling Wong
10
Beyond the Game: Perceptions and Practices of Corporate Social Responsibility in the Professional Sport Industry / Hela Sheth, Kathy M. Babiak
11
Book Review / Aloy Soppe