Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies., Tập 36, Số 3, 2012
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
The individual dual needs for assimilation and distinctiveness as a segmentation mechanism: developing the concept among students / Tal Katz-Navon and Yaron Timmor
2
The effects of product scarcity and consumers’ need for uniqueness on purchase intention / Wann-Yih Wu and others
3
Customer retention in sports organization marketing: examining the impact of team identification and satisfaction with team performance / Gordon T. Gray and Stacia Wert-Gray
4
Consumer needs and requirements for food and ingredient traceability information / Wendy Van Rijswijk and Lynn J. Frewer
5
Eating out, nutrition, education and the consumer: a case study from Alabama / Abel Duarte Alonso, Martin A. O’Neill and Claire Zizza
6
Factors that influence the consumption of food outside the home in Brazil / Daniel Carvalho de Rezende and Ana Elisa Stacanelli de Avelar
7
Information search behaviour and its determinants: the case of ethical attributes of organic foodijcs_998 307..316 / Katrin Zander and Ulrich Hamm
8
Sodium and ready meals: a survey of Irish consumer awareness / Michelle Mitchell, Nigel P. Brunton and Martin G. Wilkinson
9
The effects of online shopping attributes on satisfaction–purchase intention link: a longitudinal study / Hong-Youl Ha
10
Consumer clothing disposal behaviour: a comparative study / Constanza Bianchi and Grete Birtwistle
11
Gender differences in knowledge and attitude regarding breastfeedingijcs / Yunhee Chang, Melinda Valliant and Anne K. Bomba
12
Gender differences in knowledge and attitude regarding breastfeedingijcs / Yunhee Chang, Melinda Valliant and Anne K. Bomba
13
The effect of culture on consumer choice: the need for conformity vs. the need for uniquenessijcs / Beichen Liang, Yanbin He
14
Adolescents’ body-tanning behaviours: influences of gender, body mass index, sociocultural attitudes towards appearance and body satisfactionijcs / Jeong-Ju Yoo, Hye-Young Kim