Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies., Tập 36, Số 2, 2012
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Editorial: Consumer behaviour towards a sustainable futureijcs
2
Segments of sustainable food consumers: a literature reviewijcs / Muriel C.D. Verain and others
3
Dietary vs. transport: an analysis of environmental burdens pertaining to a typical workdayijcs / Sara Sanfilippo and others
4
Consumer preferences for sustainable production methods in apple purchasing behaviour: a non-hypothetical choice experimentijcs / Riccarda Moser and Roberta Raffaelli
5
Do environmental attitudes and food technology neophobia affect perceptions of the benefits of nanotechnology?ijcs / Anahita Hosseini Matin and others
6
Consumers’ valuation of food quality labels: the case of the European geographic indication and organic farming labelsijcs / Maria Carmela Aprile, Vincenzina Caputo and Rodolfo M. Nayga Jr
7
Negative influences of working life on sustainable consu mptionijcs / Viola Muster
8
Application of Best Practice Tips in manual dishwashing in Germany and Spainijcs / Natalie Fuss and Rainer Stamminger
9
Influence of socio-demographical, behavioural and attitudinal factors on the amount of avoidable food waste generated in Finnish householdsijcs / Heta-Kaisa Koivupuro and others
10
Importance of traceability for sustainable production: a cross-country comparison / Aye Chan Myae and Ellen Goddard
11
Accessing and affording sustainability: the experience of fashion consumption within young families / Elaine L. Ritch and Monika J. Schröder
12
Can conscious consumption be learned? The role of Hungarian consumer protection education in becoming conscious consumers / Margit Süle
13
A monitoring and feedback service as a way to reduce the greenhouse gas emissions of consumptioni / Kaarina Hyvönen and others
14
Changing laundry habits in Norwayi / Kirsi Laitala, Ingun G. Klepp and Casper Boks
15
Consumer behaviour towards alternative energy products: a study / Pramod Paliwal
16
Morality or economic interest? The impact of moral motives and economic factors on the purchase of fair trade groceries / Georg Sunderer and Jörg Rössel