Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Journal of consumer policy, Tập 37, Số 2, 2014
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Consumer Socialization, Buying Decisions, and Consumer Behaviour in Children: Introduction to the Special Issue / Gunnar Mau & Hanna Schramm-Klein & Lucia Reisch
2
A Dual-Step and Dual-Process Model of Advertising Effects: Implications for Reducing the Negative Impact of Advertising on Children's Consumption Behaviour / Oliver B. Büttner & Arnd Florack & Benjamin G. Serfas
3
Clarifying the Relationship between Involvement Variables and Advertising Effectiveness among Young People / Tali Te ’ eni-Harari
4
Assessing the What Is Beautiful Is Good Stereotype and the Influence of Moderately Attractive and Less Attractive Advertising Models on Self-Perception, Ad Attitudes, and Purchase Intentions of 8 – 13-Year-Old Children / Iris Vermeir & Dieneke Van de Sompel
5
Children’s Responses to Traditional Versus Hybrid Advertising Formats: The Moderating Role of Persuasion Knowledge / Yann Verhellen and others
6
The Relationship of Persuasion Knowledge, Identification of Commercial Intent and Persuasion Outcomes in Advergames — the Role of Media Context and Presence / Martin K. J. Waiguny & Michelle R. Nelson & Ralf Terlutter
7
Adolescents ’ Assessments of Advertisements for Unhealthy Food: an Example of Warning Labels for Soft Drinks / Tobias Effertz & Marie-Kristin Franke & Thorsten Teichert
8
Talking Fashion in Female Friendship Groups: Negotiating the Necessary Marketplace Skills and Knowledge / Cagri Yalkin & Richard Rosenbaum-Elliott