Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Journal of computer-mediated communication : JCMC, Tập 18, Số 1, 2012
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Communication Processes in Participatory Websites / Joseph B. Walther, Jeong-woo Jang
2
The Ironic Effect of Source Identification on the Perceived Credibility of Online Product Reviewers / Lotte M. Willemsen, Peter C. Neijens, Fred Bronner
3
That’s Not the Way It Is: How User-Generated Comments on the News Affect Perceived Media Bias / Eun-Ju Lee
4
Selecting Online Videos from Graphics, Text, and View Counts: The Moderation of Popularity Bandwagons / W. Wayne Fu
5
Rebuilding Trust in Online Shops on Consumer Review Sites: Sellers’ Responses to User-Generated Complaints / Uwe Matzat, Chris Snijders
6
Selecting Science Information in Web 2.0: How Source Cues, Message Sidedness, and Need for Cognition Influence Users’ Exposure to Blog Posts / Stephan Winter, Nicole C. Kramer
7
Online Reviews, Helpfulness Ratings, and Consumer Attitudes: An Extension of Congruity Theory to Multiple Sources in Web 2.0 / Joseph B. Walther and others