Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Journal of computer-mediated communication : JCMC, Tập 17, Số 4, 2012
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Does Blogging Empower Women? Exploring the Role of Agency and Community / Carmen Stavrositu, S. Shyam Sundar
2
What to Tell About Me? Self-Presentation in Online Communities / Eva Schwammlein, Katrin Wodzicki
3
Web Technologies of the Self: The Arising of the ‘‘Blogger’’ Identity / Ignacio Siles
4
Interacting is believing? Examining bottom-Up credibility of blogs among politically interested Internet users / Daekyung Kim
5
Effects of Duration and Laughter on Subjective Happiness Within Different Modes of Communication / Tatiana A. Vlahovic, Sam Roberts, Robin Dunbar
6
Exploring the relationship between perceptions of social capital and enacted support online / Michael A. Stefanone, Kyounghee Hazel Kwon, Derek Lackaff
7
Social Networking Sites: Their Users and Social Implications — A Longitudinal Study / Petter Bae Brandtzæg
8
Loyalty Due to Others: The Relationships Among Challenge, Interdependence, and Online Gamer Loyalty / Ching-I Teng and others
9
Social Interaction in YouTube Text-Based Polylogues: A Study of Coherence / Patricia Bou-Franch, Nuria Lorenzo-Dus, Pilar Garces-Conejos Blitvich