Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Language testing, Tập 32, Số 4, 2015
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
A prototype of a receptive lexical test for a polysynthetic heritage language: The case of Inuttitut in Labrador / Marina Sherkina-Lieber, Rena Helms-Park
2
Validating the Slovenian national alignment to CEFR: The case of the B2 reading omprehension examination in English / Gašper Ilc, Andrej Stopar
3
The use of eye tracking in research on video-based second language (L2) listening assessment: A comparison of context videos and content videos / Ruslan Suvorov
4
Reexamining elicited imitation as a measure of implicit grammatical knowledge and beyond…? / Hedayat Sarandi
5
A comparison of three test formats to assess word difficulty / Brent Culligan
6
Determining the scoring validity of a co-constructed CEFR-based rating scale / Bart Deygers, Koen Van Gorp
7
The Handbook of Automated Essay Evaluation: Current Applications and New Directions. / M. D. Shermis and J. Burstein