Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Language testing, Tập 32, Số 1, 2015
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
A comparison of video- and audio-mediated listening tests with many-facet Rasch modeling and differential distractor functioning / Aaron Olaf Batty
2
Language ability of young English language learners: Definition, configuration, and implications / Lin Gu
3
The extent to which TOEFL iBT speaking scores are associated with performance on oral language tasks and oral ability components for Japanese university students / Gary J. Ockey and others
4
Self-assessment of Japanese as a second language: The role of experiences in the naturalistic acquisition / Yuichi Suzuki
5
Effect of genre on the generalizability of writing scores / Renske Bouwer
6
Coming to terms with innovative high-stakes assessment practice: Teachers’ viewpoints on assessment reform / Martin East
7
Appendix B: The questionnaire (key elements)
8
Examining Listening: Research and Practice in Assessing Second Language Listening / A. Geranpayeh and L. Taylor