Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies. Tập 35, Số 3, 2011-5
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Consumers’ perceptions of food packaging: an exploratory investigation in Potchefstroom, South Africa / Karin Venter, Daleen van der Merwe, Hanli de Beer, Elizabeth Kempen and Magdalena Bosman
2
The effect of information on consumers’ willingness to pay for natural and organic chicken / Katie Gifford and John C. Bernard
3
A comparative study of farmers’ markets visitors’ needs and wants: the case of Alabama / Abel D. Alonso and Martin A. O’Neill
4
Farmers’ Market consumers: a Scottish perspective / Lindsey Carey, Pauline Bell, Audrey Duff, Mandy Sheridan and Margie Shields
5
Vanity and public self-consciousness: a comparison of fashion consumer groups and gender / Jane E. Workman and Seung-Hee Lee
6
Consumer satisfaction with a mass customized Internet apparel shopping site / Hyun-Hwa Lee, Mary L. Damhorst, J.R. Campbell, Suzanne Loker and Jean L. Parsons
7
The roles of trust and experience in consumer confidence in conducting e-commerce: a cross-cultural comparison between France and Germany / Tao Sun
8
Conflicting attitudes and scepticism towards online shopping: the role of experience / Didier Soopramanien
9
How competent are consumers? The case of the energy sector in France / Audrey Bonnemaizon and Wided Batat
10
Idiosyncratic use of credit facilities by consumers in an emerging economy / Alet C Erasmus and Gugu Q Mathunjwa