Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Dịch vụ có phí
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies. Tập 34, Số 6, 2010-11
Mục lục:
Dòng
Nội dung
1
Effects of social responsibility labelling and brand on willingness to pay for apparel / Gwendolyn Hustvedt and John C. Bernard
2
Influences of retail brand trust, off-line patronage, clothing involvement and website quality on online apparel shopping intention / Christie Jones and Soyoung Kim
3
Fashion consumer profiles in the Portuguese market: involvement, innovativeness, self-expression and impulsiveness as segmentation criteria / Paulo Ribeiro Cardoso, Helda Sofia Costa and Liliana Andreia Novais
4
Quest for the eco-apparel market: a study of mothers’ willingness to purchase organic cotton clothing for their children / Hae Jin Gam, Huantian Cao, Cheryl Farr and Mihyun Kang
5
Young UK adults and the 5 A DAY campaign: perceived benefits and barriers of eating more fruits and vegetables / Georgia Herbert, Laurie Butler, Orla Kennedy and Alexandra Lobb
6
Importance of blanket testing in promoting US beef for Japanese consumers / Takashi Ishida, Noriko Ishikawa and Mototsugu Fukushige
7
Representations of the emotions associated with a wine purchasing or consumption experience / Pierre Mora and Jean Moscarola
8
Adolescents’ soft drinks consumption in family environment: a case study in Northern Greece / Despina Sdrali, Melina Anisiadou, Maria Goussia-Rizou and Vassiliki Costarelli
9
Hygienic quality of cleaning cloths used in professional cleaning of private domestic homes / Erja Toiviainen-Laine, Hanna-Riitta Kymäläinen and Risto Kuisma