- Báo, tạp chí
- Ký hiệu PL/XG: 381.33
Nhan đề: International journal of consumer studies.
|
000
| 03310nas a2200685 a 4500 |
---|
001 | 37425 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 5021A1A8-6995-4F5A-8BC7-5131029B312D |
---|
005 | 201511040913 |
---|
007 | cr unu |
---|
008 | 030506c20109999enkbn p 0 0eng c |
---|
009 | 1 0 |
---|
010 | |a2001220068|z00000022 |
---|
022 | |a1470-6423|l1470-6423 |
---|
037 | |bBlackwell Publishing Ltd, 9600 Garsington Rd., Oxford OX4 2DQ |
---|
039 | |a20151104091605|bhungbt|c20151104091556|dhungbt|y20151104083006|zhungbt |
---|
082 | |a381.33 |
---|
245 | 00|aInternational journal of consumer studies. |
---|
260 | |aOxford, England :|bBlackwell Science,|c2010- |
---|
300 | |avolumes :|billustrations ;|c28 cm |
---|
310 | |aBimonthly,|b2006- |
---|
362 | 0 |aVol. 34 |
---|
500 | |aTitle from cover. |
---|
650 | 0|aConsumer education|vPeriodicals. |
---|
650 | 0|aHome economics|vPeriodicals. |
---|
650 | 6|aConsommateurs|vPériodiques.|xÉducation |
---|
650 | 6|aÉconomie domestique|vPériodiques. |
---|
650 | 7|2rasuqam|aConsommateur. |
---|
650 | 7|2rasuqam|aÉconomie domestique. |
---|
650 | 7|2stw|aKonsumentenverhalten. |
---|
856 | 1|uhttps://thuvien.ntu.edu.vn/ntukiposdata10/tapchi/300_khoahocxahoi/380_thuongmai_truyenthong_vantai/internationaljournalofconsumerstudies/cover.jpg |
---|
890 | |c15|d0|a0|b0 |
---|
| |
Không tìm thấy biểu ghi nào
International journal of consumer studies., Tập 36, Số 3, 2012International journal of consumer studies., Tập 36, Số 2, 2012International journal of consumer studies. Tập 36, Số 1, 2012-1International journal of consumer studies. Tập 35, Số 6, 2011-11International journal of consumer studies. Tập 35, Số 5, 2011-9International journal of consumer studies. Tập 35, Số 4, 2011-7International journal of consumer studies. Tập 35, Số 3, 2011-5International journal of consumer studies. Tập 35, Số 2, 2011-3International journal of consumer studies. Tập 35, Số 1, 2011-1International journal of consumer studies. Tập 34, Số 6, 2010-11International journal of consumer studies. Tập 34, Số 5, 2010-9International journal of consumer studies. Tập 34, Số 4, 2010-7International journal of consumer studies. Tập 34, Số 3, 2010-5International journal of consumer studies. Tập 34, Số 2, 2010-3International journal of consumer studies. Tập 34, Số 1, 2010-1
|
|
|
|
|