STT Nội dung
1
Business model generation : A handbook for visionaries, game changers, and challengers / Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2010
275 p. : ill. ; 24 cm
Osterwalder, Alexander

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
Construction stakeholder management / edited by Ezekiel Chinyio, Paul Olomolaiye
Ames, Iowa : Wiley-Blackwell, 2010
392 p. : ill. ; 26 cm
Chinyio, Ezekiel

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

3
Contemporary corporate strategy : global perspectives / John Saee
London : Routledge, 2012.
xxi, 351 p. : ill. ; 24 cm
Saee, John.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
Crafting & implementing strategy : text and readings / Arthur A. Thompson, Jr. & A.J. Strickland III.
Chicago : Irwin, c1995.
xvi, 539 tr. : ảnh màu ; 26 cm.
Thompson, Arthur A.,

Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Digital marketing for dummies / by Ryan Deiss and Russ Henneberry
Hoboken, NJ : Wiley, 2017
334 p. : ill. ; 23 cm
Deiss, Ryan

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)