STT Nội dung
1
Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications / by J. Craig Andrews, Terence A. Shimp
Cengage Learning, 2017
658 P.
Andrews, J. Craig

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
Bài giảng Nghiên cứu Marketing / Vũ Thị Hoa
Nha Trang : Đại học Nha Trang, 2013
171 tr;
Vũ Thị Hoa

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Digital Marketing Excellence : Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing / by Dave Chaffey, PR Smith
Routledge is an imprint of the Taylor & Francis, 2017
691 p.
Chaffey, Dave

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
Diversity in European marketing : text and cases / Thomas Rudolph ... [et al.] (eds.).
Wiesbaden : Springer Gabler, 2012.
276 p. : ill., maps ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

5
Essentials of marketing research / William G. Zikmund, Barry J. Babin
Mason, Ohio : South-Western/Cengage Learning, 2010
436 p. : ill. ; 28 cm
Zikmund, William G.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)