Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Assessing writing, Tập 21, Số s, 2014
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Does the writing of undergraduate ESL students develop after one year of study in an English-medium university? / Ute Knoch, Amir Rouhshad, Neomy Storch
2
Development and validation of a scale to measure perceived authenticity in writing / Nadia Behizadeh, George Engelhard Jr
3
The three-fold benefit of reflective writing: Improving program assessment, student learning, and faculty professional / Elizabeth G. Allan, Dana Lynn Driscoll
4
Assembling validity evidence for assessing academic writing: Rater reactions to integrated tasks / Atta Gebril, Lia Plakans
5
Instructional rubrics: Effects of presentation options on writing quality / Todd H.Sundeen
6
The WPA Outcomes Statement, validation, and the pursuit of localism / Diane Kelly-Riley, Norbert Elliot