Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Assessing writing, Tập 20, Số s, 2014
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Directed self-placement questionnaire design: Practices, problems, possibilities / Christie Toth, Laura Aull
2
Measures matter: Evidence of faculty development effects on faculty and student learning / Gudrun Willett and others
3
Pair assessment of pupil writing: A dialogic approach for studying the development of rater competence / Lennart Jølle
4
State-of-the-art automated essay scoring: Competition, results, and future directions from a United States demonstration / Mark D. Shermis
5
Reconciling Writing Assessment: Why Students Should Grade Students, S.J. Pearlman. Boyn- ton/Cook, Portsmouth, NH (2010). 108 pp., ISBN: 978-0-86709-596-8
6
Special issue on The use of rubrics to assess writing: Issues and challenges