Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies. Tập 35, Số 4, 2011-7
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Trying to complain: the impact of self-referencing on complaining intentions / Håvard Hansen, Bendik M. Samuelsen and Tor Wallin Andreassen
2
Exploring antecedents and consequences of consumer ethnocentrism: evidence from Asian immigrants in the US / Kittichai (Tu) Watchravesringkan
3
Investigating the gap between citizens’ sustainability attitudes and food purchasing behaviour: empirical evidence from Brazilian pork consumers / Marcia Dutra de Barcellos, Athanasios Krystallis, Maria Stela de Melo Saab, Jens Oliver Kügler and Klaus G. Grunert
4
Environmentally friendly consumer: from determinism to emergence / Satu Reijonen
5
Consumer coping strategies: a study of consumers committed to eating local / Jim Bingen, Julie Sage and Lucie Sirieix
6
Information availability on Chinese apparel B2C Websites / Liyi Zhang, Ying Han and Lei Wang
7
South African consumers’ opinions and beliefs regarding the health benefits of soy and soy products / Magdalena J.C. Bosman, Susanna M. Ellis, Johann C. Jerling, Jane Badham and Daleen van der Merwe
8
Reference prices and consumers’ feeling of regret: an investigation of consumers’ use of an online price-bidding method / Yi Cai and
9
A forecast simulation analysis of the next-generation DVD market based on consumer preference data / Jongsu Lee, Jae Young Choi and Youngsang Cho
10
Online shopping among Chinese consumers: an exploratory investigation of demographics and value orientation / Lingfei Wu, Yi Cai and Dehuan Liu
11
Internet user behaviour in France and Britain: exploring socio-spatial disparity among adolescents / Jessica Lichy
12
University community’s perception of sweatshops: a mixed method data collection / Sanjukta Pookulangara, Arlesa Shephard and Jaime Mestres