Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
International journal of consumer studies. Tập 34, Số 4, 2010-7
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Epicureanism and the poetics of consumption / Dawn Wood
2
Doing sensory ethnography in consumer research / Anu Valtonen, Vesa Markuksela and Johanna oisander
3
Netnographic inquiry and new translocal sites of the social / Joonas Rokka
4
Understanding college students’ opinions on a smoking policy / Yoon-Na Cho and Sharon A. DeVaney
5
Self-reporting vs. observation: some cautionary examples from parent/child food shopping behaviour / Malene Gram
6
Using projective techniques to tap into consumers’ feelings,perceptions and attitudes . . . getting an honest opinion / Susan Doherty and Roy Nelson
7
Procedural methodology for a grounded meta-analysis of qualitative case studies / Celia Stall-Meadows and Adrienne Hyle
8
Paradigm, methodology and method: intellectual integrity in consumer scholarship / Sue L.T. McGregor and Jennifer A. Murnane
9
Green consumer market segmentation: empirical findings from Portugal / Arminda M. Finisterra do Paco and Mário Lino Barata Raposo
10
The ethical and policy implications of profiling ‘vulnerable’ customers / Paul Harrison and Charles Gray
11
An assessment of the proximity of clothing to self scale for older persons / Young-A Lee and Mary Suzanne Sontag
12
How do U.S. and Canadian consumers value credence attributes associated with beef labels after the North American BSE crisis of 2003? / Bodo E. Steiner and Jun Yang
13
Determinants of green electricity adoption among residential customers in Germany / Torsten J. Gerpott and Ilaha Mahmudova
14
Consumer-generated media and product labelling: designed in California, assembled in China / Stephen G. Saunders
15
A case study in Hawaii: who will pay more for organic cotton? / Shu-Hwa Lin