Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Australasian marketing journal, Tập 21, Số 4, 2013
Mục lục:
STT
Nội dung
1
The emotions that drive viral video / Karen Nelson-Field, Erica Riebe, Kellie Newstead
2
Targeting segments in the Australian community to increase support for climate change policy / Mark Morrison, Roderick Duncan, Kevin A. Parton
3
“Sharing the cup of knowledge” – Special section from ANZMAC 2012
4
Some remarks on the internal consistency of online consumer reviews / Diana Schindler, Reinhold Decker
5
McDonald’s apology over a pig toy: A cultural territorial clash / Guan Cheng Quek, Peter Ling
6
An investigation of tobacco retail outlets as a cue for smoking / Suzan Burton, Daniela Spanjaard, Janet Hoek
7
Reducing householders’ grocery carbon emissions: Carbon literacy and carbon label preferences / Anne Sharp, Meagan Wheeler
8
Enhancing learning-centeredness in marketing principles curriculum / Tania von der Heidt, Ali Quazi
9
Stigmatized labour: An overlooked service worker’s stress / Liliana L. Bove, Simon J. Pervan
10
The sponsor-event geographical match as a dimension of event-sponsor fit: An investigation in Europe and North America / Davoine, Victor
11
The influence of private labels on retailer cooperation / Christian Zippel, John Wilkinson, Thomas Vogler