Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Australasian marketing journal, Tập 21, Số 3, 2013
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Cloud computing: A social cognitive perspective of ethics, entrepreneurship, technology marketing, computer self-efficacy and outcome expectancy on behavioural intentions / Vanessa Ratten
2
Validating the Customer Satisfaction Survey (CSS) Scale in the Australian fast food industry / Ian Phau, Graham Ferguson
3
The effects of portal website attitude and e-services on branding of e-stores / Hsiu-Li Chen, Shane Mathews
4
Achieving superior SME performance: Overarching role of marketing, innovation, and learning capabilities / Phyra Sok, Aron O’Cass, Keo Mony Sok
5
Gender-role stereotypes in integrated social marketing communication: Influence on attitudes towards the ad / Kirsten Robertson, Jessica Davidson
6
A review of the first twenty years of the Australasian Marketing Journal / Michael Jay Polonsky, Pandora Kay, Allison Ringer
7
Firms’ strategic response to service uncertainty: An empirical signaling study / Debi P. Mishra
8
The effects of religious symbols in product packaging on Muslim consumer responses / Abou Bakar, Richard Lee, Cam Rungie