Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Australasian marketing journal, Tập 20, Số 4, 2012
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Improving firm performance through NPD: The role of market orientation, NPD orientation and the NPD process / Mike Reid, Erica Brady
2
An empirical investigation of the relationship between personality traits, prestige sensitivity, and fashion consciousness of Generation Y in Australia / Riza Casidy
3
Market environment, assortment policy, and performance of small retailers / Jack Cadeaux, Chris Dubelaar
4
An exploratory study into the role and interplay of intrinsic and extrinsic cues in Australian consumers’ evaluations of fish / Meredith Lawley, Dawn Birch, Denise Hamblin
5
All quiet on the Western front? Empirical evidence on the “War” between Marketing Managers and Sales Managers / Graham R. Massey
6
Service backstage visibility and the corresponding perceived values in the process of service delivery / Yu-Ying Huang
7
A critical review of classical conditioning effects on consumer behavior / Chanthika Pornpitakpan
8
Brand avoidance, genetic modification, and brandlessness / Michael Shyue Wai Lee, Denise Conroy, Judith Motion
9
The determinants of customer trust in buyer–seller relationships: An empirical investigation in rural India / Waheed Kareem Abdul, Sanjaya S. Gaur, Lisa N. Penaloza